10.03.2016

OCTOBER IN PICTURES


Krásný začátek nového týdne, Tyto fotografické články mám moc ráda, a doufám, že i vy. A proto Vám přináším svou měsíční dávku fotografií, které se vyskytly v mé galerii. Spoustu jich najdete na mém intagramu, kde mě najdete jako Bokattyna, ale jak je známo, někdy se mi nějaké fotografie z měsíce ztratí v galerii a naleznu je většinou až při psaní tohoto článku. 
A jaký byl ten Váš měsíc? 




Výborné lívance, které děláme u nás v restauraci



Můj milovaný Mikeš





Vzpomínková fotka na dovolenou v Itálii


Když už jsem se nedostala na pražský Fashion Week, tak jsem se jela alespoň podívat na Ree-see showroom, kde jsem si jednotlivé modely mohla i osahat a "prozkoumat" do detailů. 



Můj první parfém od Chanel. Přála jsem si ho již několik let, a sen se mi konečně splnil.







Výborné dýňové latté z naší Jablonecké kavárny Hugo.



Jídlo z tohoto bistra mohu jen doporučit. S kamarádkou jsme si zašli na výborný vývar, a hned poté jsme si dali cuketovo-sýrové placky, salát s konopným semínkem, bagetku a BBQ omáčku. Bistro OMAM najdete v samotném centru Liberce. 



Vzpomínková fotka na Benátky.






A nakonec s rodiči vybíráme našeho nového člena rodiny. Po tom, co nám náš berňák bohužel hrozně brzy zemřel, rozhodli jsme se ihned pro nového, tentokrát holčičku, a já se snažím mamku přemluvit, aby si vybrala tuto, protože jsem si ji ihned zamilovala.

Vaše Katty




10 komentářů:

  1. Nový člen rodiny je rozkošný :) Jinak vím, že tento článek je o fotkách, ale stejně se zeptám, Ten parfém od Diora, dlouho si ho už přeji. Pořád jsem se ještě nerozhoupala si ho dojít koupit. Jak si s ním spokojená. Co se týče výdrže a tak?
    http://life-by-marie.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :) Parfém je od Chanel, a jsem s ním spokojená. Má příjemnou elegantní vůni, ani ne moc silnou, jako tomu tak většinou parfémy od Chanel jsou. Nemusí ale sednout každému, není to žádná slaďárna jak se říká, ale elegatní, nadčasová vůně, a právě ty Chanelky jsou vždy výrazné.
      Co se týče výdrže, myslím si, že mi vydrží téměř celý den, ačkoliv se tedy navoním ráno a pak znovu během odpoledne, ale já si parfémy stříkám i na oblečení, a třeba na tom oblečení jí cítím ještě další 2-3 dny po tom :)

      Vymazat
  2. Hezký fotky. Ty lívance vypadaj luxusně:)

    OdpovědětVymazat
  3. Uhádla jsi, tyhle články mám taky moc ráda :) krásné fotky, všude ti to moc sluší a to latté vypadá nádherně! :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  4. Krásné fotografie! :) Ty mraky a kocourek jsou boží!

    tp-bloggers Pája

    OdpovědětVymazat
  5. Krásne fotky! Tá modrá obloha ma úplne dostala. :)

    https://thefashiontwiins.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
  6. Krásné fotky a COCO Mademoiselle je úžasný parfém :).

    LenaČerge

    OdpovědětVymazat
  7. Umíš moc hezky fotit. Krásný článek v podobě fotek :-) Já vůně od Chanel taky miluji <3

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za každý komentář
Thank you for any comments