9.17.2016

DRESS WITH RUFFLES


Dress Oodji/ Bag Boutique/ Shoes CCC/ Sunglasses H&M

Krásný sobotní den přeji. Tyto šaty jsem stihla ještě včas nafotit, když bylo venku krásné teplo. A taky mohu říci, že jsem ráda, že jsem si vůbec kdy tyto šaty koupila. Jsou elegantní a pohodlné. Ráda jsem je využila například při zkouškách nebo když jsem byla v divadle. Každopádně je využívám i jako pohodlný outfit do města. Roztomilé volány dodávají šatům ještě lepší efekt.
Zvolila jsem k nim jen pohodlné baleríny a psaníčko. Řada z vás by si k nim určitě raději představovala podpatky, ale zrovna při téhle dlouhé cestě do města jsem chtěla mít pohodlnou obuv. Určitě se pokusím tyto šaty nafotit ještě jednou, při tak trochu slavnostnější příležitosti, a vezmu si k nim podpatky, protože co si budeme povídat, podpatky k šatům dělají své.

I wish a beautiful saturday. These dress I could take a photo in time when it was a beautiful warm outside. And I can say that I'm glad I've ever bought those clothes. They are elegant and comfortable. I liked the example used in the tests or when I was in the theater. Anyway, I am also used as a comfortable outfit into town. Cute ruffles giving the dress an even better effect. I chose them only comfortable ballerinas and handbag. Many of you would certainly prefer heels for the dress, but I wanted to have comfortable shoes. Definitely I try these dress take a photo again in a little more festive occasion and I take a heels, because what we will talk, heels and dress is beautiful. 







Vaše Katty

5 komentářů:

  1. Já nedám na balerínky dopustit! Vypadají i tak k tomu suprově :)
    Modrá kočka

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné fotky a hlavně ty šaty. Pěkně ti sednou a zvýrazňují postavu :)
    Inspiration by Linda

    OdpovědětVymazat
  3. Moc pěkné, mám ráda trochu zvýšený pas a tobě tento střih opravdu sluší :)

    Piosek

    OdpovědětVymazat
  4. Pěkný outfit, také ráda nosím balerínky k šatům :-)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za každý komentář
Thank you for any comments