9.12.2016

DRESS OF MANY FACES



Dress New Yorker/ Bag New Yorker/ Shoes New Yorker/ Sunglasses H&M

Hezký den přeji. Jsem šťastná, že ještě využiji šaty a hlavně tyto šaty, které se staly mými nejoblíbenějšími tohoto léta. Jednoduché černé šaty, které jsou ještě pohodlné. Dnes jsem je zkombinovala s jednoduchými bílými slip-ony a béžovou kabelkou, čímž vznikl pohodlný outfit do města nebo na procházku. Určitě se budeme moci těšit i na kombinaci třeba s podpatky, čímž z šatů vznikne ihned elegantní outfit. Jsou to prostě šaty "mnoha tváří", a já je zkrátka miluji.
Preferujete k šatům podpatky nebo radši volíte pohodlnější kombinaci s teniskami? 



Have a nice day! I am happy that I use more dresses and especially those, that became my favorite this summer. Simple black dresses that are comfortable. Today I combine with simple white slip-ons and a beige handbag, thereby arose comfortable outfit into town or walk. Certainly you can look forward to a combination with heels, making the dress immediately created an elegant outfit. They're dress "many faces", and I just love it.

Do you prefer for dress heels or sneakers?








Vaše Katty

4 komentáře:

  1. Přesně takové šaty mi ve skříni chybí! :) Moc ti sluší a já k šatům nejraději nosím své milované oxfordky :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to krásně, jen bych se v tom asi upekla. Pro mě je dlouhý rukáv v létě tabu. :D

    BY CORRA

    OdpovědětVymazat
  3. Mám podobné šaty a zbožňujem ich.

    Daniela

    OdpovědětVymazat
  4. Takové šaty by neměly ve skříni chybět :) a moc hezká kabelka:)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za každý komentář
Thank you for any comments