9.05.2016

COVERALL


Coveralls H&M/ Jacket H&M/ Crossbody Reserved/ Shoes CCC/ Sunglasses H&M

Krásný den přeji. Konečně jsem ze skříně vytáhla tento černý overal. Mám ho doma už hodně dlouho, ale zatím nikdy jsem nenašla příležitost, nebo nějaký jiný kousek, s kterým bych ho mohla zkombinovat a už jsem se bála, že ho budu muset prodat. Nakonec jsem si ho ale jeden den oblékla a řekla, že není tak špatný a že si ho mohu vzít. Chvíli jsem z toho byla nervozní, jelikož nejsem zvyklá na široké a vzdušné nohavice, ale nakonec mi v něm bylo natolik pohodlně, že mě mrzí, že jsem se v něm nemohla najít dřív. Doplnila jsem ho džínovou bundičkou, kterou jsem též neměla na sobě dlouhou dobu, a kterou jsem si radostně přivezla z Paříže. Radostně proto, protože jsem si kvůli této bundičce vystála v pařížském H&M neskutečně dlouhou frontu u pokladen. Myslím si, že kdo byl v pařížském H&M přímo na Champs-Élysées, tak už to zná.
Máte rádi overaly nebo se jim vyhýbáte?

I wish a have a nice day. Finally I pulled out of the closet this black coverall. I have it at home for a long time, but yet I never found the opportunity or some other piece of clothes, with which I might combine, and I was afraid that I will have to sell. Finally I get it dressed and said that it was not so bad and that I can take it.  For a while I was nervous because I'm not used on a wide and airy leg, but eventually I was in it so comfortable. I added denim jackets, which I also was not wearing long time, and I joyfully brought from Paris. Joyfully therefore, because I get to this jacket stand to a long queue at the tills. I think who was in Paris's H&M right on the Champs-Elysees, so it knows.
Do you like coverall or not?










Vaše Katty




5 komentářů:

Děkuji Vám za každý komentář
Thank you for any comments