9.01.2016

HIGH SHOES


Shirt New Yorker/ Trousers H&M/ Shoes Deichmann/ Bag New Yorker/ Sunglasses H&M/ Watches Geneva

Krásný první zářijový den. Dnešní outfit jsem pojala trochu elegantně, a po několika měsících si obula podpatky. Když si člověk zvykne na pohodlí a nosí neustále baleríny, žabky, pantofle, sandále nebo botasky, je to potom trochu práce držet rovnováhu, zvlášť v našem městě plném kopců a hrbolatých chodníků. Každopádně riskla jsem to, a dokonce jsem někam došla. Taky je něco jiného, když jsem zvyklá chodit na podpatcích po mole, ale po městě už ne. Ale aby dnešní článek nebyl pouze o botách, i když by mohl být, chci se pochlubit ještě tímto černým šifonovým trikem, které jsem zase ulovila ve slevách, a které jsem si naprosto zamilovala. V kombinaci s černými kalhoty, podpatky a výraznou kabelkou jsem si ho oblíbila ještě více a už teď vím, že se v mém šatníku jen tak neztratí.

I wish a beautiful first day of September.Today's outfit was conceived somewhat gracefully, and after a few months I put heels. When you get used to the convenience, and constantly wears ballet flats, sandals, slippers, sandals or sneakers, then it's a little bit of work to keep a balance, especially in our city full of hills and bumpy sidewalks. Anyway, I risked it, and I even arrived somewhere. Also, it is something else when I used to walk in heels down the catwalk, but the city anymore. But I want to boast even this black chiffon T-shirt, which I again bought in discounts, and I absolutely love it. In combination with black trousers, heels and distinctive handbag I liked this even more, and I know that in my wardrobe not lost.









Vaše Katty

4 komentáře:

  1. Outfit vypadá super a taky si vždycky užívám, když mám podpatky :)
    Young, wild and free

    OdpovědětVymazat
  2. Mas krasne vlasy i postavu! :) outfit je nenuceny a vypada dobre! :) ja podpadky nenosim, pze na nich vuuubec neumim chodit :D ale jsem celkem vysoka, tak aspon neco! :D
    www.lifestylebirdie.com

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za každý komentář
Thank you for any comments