8.27.2016

SUMMER OUTFIT


Top New Yorker/ Skirt New Yorker/ Bag F&F/ Shoes Melissa/ Sunglasses H&M


Tak tu máme poslední prázdninový víkend a konečně zase plný slunce. Chystáte se k vodě? Já si užívám asi už poslední dny letních svěžích outfitů, ale kdo ví, třeba nás meteorologové ještě překvapí. Každopádně Vám přeji, aby jste si tento víkend užili.
Tento letní outfit byl snad mým nejoblíbenějším. Úzká sukně a k tomu jen top z velice příjemného a vzdušného materiálu. Máte z tohoto léta taky nějaký kus, který jste nosily úplně nejradši, když nás zrovna tedy to letní sluníčko navštívilo?

So here we have the last holiday weekend and finally again full sun. Going to the water?  I guess I am enjoying the last days of summer fresh outfits, but who knows, maybe even surprise us meteorologists.  Anyway, I wish you that you have enjoyed this weekend.
This summer outfit was my favorite. Narrow skirt and top to from comfortable and air the material. You have this summer also a piece of dress, which you most like to wore? 






Vaše Katty

2 komentáře:

  1. Já mám oblíbených věcí :3. Nechce se mi loučit s tím teplem a s večery při (relativním světle).
    Vždycky mi každý říká, že nosím jedno a to samý, ale prostě... Jsou to moje oblíbený kousky, tak proč to nenosit?
    gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Když tak nad tím přemýšlím, letos byl můj nejoblíbenější letní outfit šedé tričko s takovou neobvyklou "nášivkou" (nedá se to popsat) a vysoké černé kraťasy z hodně příjemného materiálu. :)
    Tenhle outfit je krásný, ten top bych hned brala! :)
    Catherine Ribbon

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za každý komentář
Thank you for any comments