8.24.2016

FORGOTTEN DRESS


Dress New Yorker/ Shoes New Yorker/ Sunglasses H&M/ Bag Chanel


Krásný slunečný den Vám přeji. Blíží se konec prázdnin a konečně se udělalo krásné letní počasí, což mě těší, jelikož můžu ještě vytáhnout z šatníku nějaké ty šaty, sukně a kraťasy. Tyto černobílé šaty jsou tak trochu zapomenuty ve skříni a po půl roce jsem si na ně opět vzpomněla. Původně jsem je kupovala pouze na svatbu, poté leželi tak dva roky schované a já na ně skoro zapomněla. Mohli jste je ale vidět v zimním outfit článku, ovšem schovávali se pod kabátem.
Dnes jsem přemýšlela, co si vzít k mým nově koupeným slip-on botám, které jsem mimochodem ulovila v posledních slevách. Když jsem ráno viděla sluníčko a věděla jsem, že bude krásně teplo, hledala jsem tedy šaty, a narazila na tyto, opět zapomenuté, ale rozhodně perfektní k dnešnímu outfitu. Co myslíte?

I wish beautiful sunny day. Approaching the end of the holidays, and finally made is a beautiful summer weather, which makes me happy, because I can still pull out of the closet some of  dresses, skirts and shorts. These black and white dresses are a bit forgotten in the closet, and after half a year I remembered them again. I originally bought them only for the wedding, then lay hidden for two years and I had almost forgotten them. You could seen in winter outfit article, but hiding under his coat. Today I was thinking about what to wear to my newly slip-on shoes, which I incidentally caught in recent discounts. When I saw the sun in the morning and I knew it will be beautifully warm, I was looking for dress and I found these dress, definitely perfect for today's outfit. What do you think?






Vaše Katty


7 komentářů:

  1. Ty botky krásně ladí k outfitu. :) Povedené fotky.
    gingerjannie.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Šaty vůbec nevypadají zle! Já jsem si zrovna nedávno koupila také šaty z New Yorkeru, chtěla jsem nějaké upnutější, aby nevypadaly jako všudypřítomné "záclony" a po projití snad všech možných i nemožných obchodů, právě v New Yorkeru jsem našla přesně to co jsem chtěla :)

    Personal Concepts

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já ráda nakupuji v New Yorkeru, i když tam občas mají nekvalitní a nevzhledné věci, někdy se tam dají najít skvělé úlovky a za super ceny :) Jinak děkuji :)

      Vymazat
  3. Šaty jsou krásné! Moc se mi k nim líbí i botky, ale kabelku bych možná zvolila jinou. Ale jinak super, těším se na další outfity :) A dávám odběr, kdyby tě i můj blog zaujal, budu ráda, když mě budeš sledovat také :)

    GIVEAWAY O LUXUSNÍ NÁRAMKY | BLOND SITE

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :) Kabelku jsem zvolila černou se zlatými detaily, protože celý outfit je černobílý, a brýle mají zlaté detaily, proto tuto kabelku :) Moc děkuji za odběr, ráda se podívám i na tvůj blog :)

      Vymazat

Děkuji Vám za každý komentář
Thank you for any comments