10.09.2020

JSEM ZPÁTKY


Tenhle blog jsem zanedbávala až moc dlouho. Přiměla mě zpátky myšlenka. Myšlenka začít nanovo, od nuly. Ale tuhle vybudovanou stránku jsem nechtěla jen tak opustit. A proto začnu znovu, nebo to brát jako pokračování? Ať si to každý přebere podle svého. 

Za ty léta, co jsem nepřispívala články, se leccos změnilo. Nastoupila jsem na vysokou školu, kde jsem studovala to, co jsem vždycky chtěla. Český jazyk, tvůrčí psaní, žurnalistiku, média a marketing. Bohužel, z osobních důvodů, jsem nakonec odešla, ale dost toho ve mně zůstalo. 
Po škole přišel okamžitý nástup do práce, a tam jsem spojila příjemné s užitečným. Své milované psaní se sportem a módou. Ano, už je to tak. Pro někoho píšu sice jenom "popisky" ke zboží na eshop, ale pro mě to nejsou obyčejné popisky. Je to pro mě hravý text, jímž musím zaujmout zákazníka a přesvědčit ho, že tento kus zboží on potřebuje. A o tom to je!

A abych se vrátila k tomu, proč jsem se vlastně "vrátila". Chybělo mi takové to pořádné psaní. Teď už ne psaní o mých outfitech, ale o tom, co mě baví a naplňuje.

Sport
Začala jsem se aktivně věnovat pohybu, především jumpingu. Sem tam skočím na tabatu, bosu nebo piloxing.

Zdravý životní styl
Díky sportu jsem se automaticky dostala k tomu, starat se více o své zdraví, a proto jsem jsem se začala zajímat o zdravý životní styl. Představte si jídelníčky, dobroty a další pohled na tento trend dnešní doby.

Jóga
Přichází i můj zájem o jógu, a sen stát se instruktorem. O józe bych se mohla rozepsat hned tady, ale proč. Počkejte si na mé další články. 

Bylinky
V neposlední řadě jsem se z města odstěhovala na vesnici, kde jsem začala pěstovat bylinky, z kterých vařím, a to nejen pochutiny, ale třeba i mastičky a olejíčky. 

Na to všechno se nyní můžete těšit (teda pokud se těšíte). 

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za každý komentář
Thank you for any comments