6.01.2014

Značka 7dub podle stejnojmenného příjmení české návrhářky

Dlouho jsem nenapsala nic o dalších českých módních umělcích. Už dlouho jsem hledala informace a fotky značky 7dub kterou má v malíčku Zuzana Sedmidubská. Musím jí pochválit z mého pohledu nejen k jejím módním úspěchům ale i k názvu značky. Jak hezky si pohrála se svým příjmením aby název značky byl originální a zároveň s kapkou jejích iniciálů.

Protože jsem věrným fanouškem stránek MOLO7 přečetla jsem si důvěrně rozhovor který se Zuzanou předminulý měsíc dělali. V rozhovoru představila nejen studium díky kterému je teď úspěšná česká návrhářka ale Zuzana pracuje s biobavlnou což je pro některé novinkou v českém odívání. I to přispívá tomu že ukáže lidem opět něco jinéh než ostatní. Také se mi moc líbí že na konci svého rozhovoru uvedla, že návrháři by měli zaujmout svou osobností a stylem, který vytváří, ne kopírováním trendů. I když spousty znás zuby nehty se zakousávám do hledání sezoních trendů, návrhář by měl vědět že má ukázat něco jiného osobičtějšího.
Také se mi líbí, že navrhování a šití léčí její nervy a je to taková terapie. Můžu to potvrdit, sama také navrhuji a uklidňuje mě to, je to pro mě relax ale i velký kus práce. Kdyby jste si chtěl někdo tento rozhovor ještě přečíst odkaz ZDE.

A teď k autorčině samotné tvorbě. Nejdříve jsem se zaměřila na její novější kolekci Mist kde ukázala trochu aranžérství což mou silnou kávou. Líbí se mi že střihy jsou tak jednoduché ale vypadají složitě právě díky zřasení a aranžování. To je něco pro mě v dobrém slova smyslu. Nedá se říct že by modely byli nenositelné naopak. I kalhoty pomyslnými plachtami (jak to nazývám já) jsou nositelné. Je to něco jiného a opět něco co ostaní nemají. Co mi také padlo do oka v této kolekci byli topy za krk s knoflíčky na hrudi. Vypadá to elegantně a s kombinací společenských kalhot se to hodí i do společenského večera, ovšem na fotkách si můžete povšimnout že se to dá nosit i jako běžný streetový outfit.

 

 

Další 7dub kolekce najdeme napříkad pod názvy Alhambra která je inspirována maursko-španělskou kulturou kde byla Zuzana v roce 2007 na stáži, dále kolekce Stripes která je z biomateriálu. Navštivte stránku této úspěšné značky/návrhářky ZDE.

A jak se líbí Zuzana Sedmidubská a její značka 7dub vám? Děkuji za každý komentář

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za každý komentář
Thank you for any comments