5.30.2014

Brazilským keratinem ke zdravým vlasům

Chtěla bych se s vámi podělit o zkušenost s tímto šampónem a to Brazil Keratin.
Jednou jsem ho dostala od mamky, protože díky ústavičnému barvení a žehlení se mé vlasy naprosto zničily. Po aplikaci tohoto šampónu se mi vlasy ale vrátily do krásného zdravého stavu. Momentálně si vlasy dva roky nebarvím a téměř nežehlím, nechávám jim přirozený růst, a Keratin mě stále překvapuje. Nejen že nádherně voní, protože ten který mám je kokosový, ale zároveň dodává mým vlasům sílu a vitalitu. Používám ho například jen dvakrát týdně a vlasům to bohatě stačí na delší zregenerování. K šampónu používám i stejný kondicionér který svůj účel také splňuje, vlasům dodá ještě více látek takže jdou snadno rozčesat, konečky se přestanou třepit a skvěle voní. Ačkoliv šampón i kondicionér mají vyšší cenu, mohu zřele doporučit všem kteří trpí na velice zničené vlasy bez lesku a s roztřepenými konečky.

Po těchto dvou zázracích mám doma ještě vlasový olej Brazil Keratin.
Ten používám třeba když si omyju vlasy normáním šampónem. Aby vlasy neztratily na své zregenerované váze, dodám jim živiny z tohoto olejíčku, stačí párkrát stříknout (většinou si ho aplikuju na konečky).

Tyto přípravky objednávám většinou ZDE

Máte zkušenosti s touto značkou? Jaké používáte šampóny pro zregenerování vlasů vy?Děkuji za každý komentář

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za každý komentář
Thank you for any comments