5.29.2014

Něco jako recenze (Dermacol Matt control)

Už jste si mohli všimnout několika článků, kde jsem uváděla produkty které přispívají krásným vlasům a nehtům. Dnes vám chci představit produkt, který vám perfektně vyhladí pleť před nanešením make-upu (tedy alespoň mě) a zároveň tento článek berte jako mojí první recenzi.



Na tuto chuťovku přišla mamka, která ráda zkouší nové báze pod make-up, s touto přišla nedávno a když jsem si jí zkusila, byla jsem na prosto spokojená. Zmaťnující báze pod make-up vám skvěle vyhladí pleť. Protože mám pleť smíšenou, neustále mě trápí že se mi někdy leskne čelo a nos, poté se mi nos začne zase vysušovat, je to hrozné, stále se snažím přijít na produkt, který by mě dokázal těchto starostí zbavit. Ale teď tu máme něco jiného. Takže tedy Dermacol Matt Control (Make-up base). Báze vám krásně vyhladí pleť a vyplní póry. Bohužel ale musím říct, že zmatňující není na sto procent. Po několika hodinách mám opět lesklý nos a musím si ho znovu přepudrovat, což je u tohoto produktu velká škoda protože jinak jsem s ním naprosto spojená. Bílá báze vám snadno poslouží i jako báze pod oční stíny což je další plus pro tento produkt, protože pokud nejste až moc citlivý, nemusíte si kupovat další bázy pod oční stíny ale stačí vám tato tubička.
Svůj účel tedy splňuje tak na 80 procent. Pleť vám vyhladí, póry vám vyplní, poslouží i k jinému účelu ale bohužel tolik vám pleť nezmatní. 



Máte taky s tímto produktem nějaké zkušenosti? Děkuji za každý komentář

Žádné komentáře:

Okomentovat

Děkuji Vám za každý komentář
Thank you for any comments