6.16.2015

WELLNESS WEEKEND

Tak už jsem se konečně dostala k sepsání skvělého víkendu s mou mamčou. Jeli jsme na wellness víkend, který jsme určitě ze sta procent splnili a ještě jsme stihli jet na výlet. Z úvodní fotky poznáváte, že jsme pořád jedli ale tak proč ne ,,jednou za čas". Za tento pobyt musím poděkovat hlavně mému přítelovi, od kterého jsme tento pobyt dostali jako dárek.

Při pátečním příjezdu jsme dostali kávu zdarma a k tomu jsme si ihned dali něco sladkého na zub a to i přes to, že nás tak za hodinku čekala večeře. Já si dala skvělou palačinku s borůvkami a mamka pohár s horkými malinami. Při té příležitosti, když jsme seděli na té prosluněné verandě, jsme nafotili můj outfit na který určitě v nejbližší době dojde taky řada. Po sladkém odpoledni jsme stihli jít ještě na půl hodinky do bazénu, kde jsme se s mamkou docela vyřádili (nebo alespoň já, plavání mě baví ale ne na dlouho takže jsem si ,,zablbla" jako malá).
Poté nás čekala první večeře, menu se skládalo ze tří jídel, polévka, výběr ze tří hlavních jídel a dezert. Polévka byla cibulová, jako hlavní jídlo jsem si dala těstoviny s rajčaty a sýrem a jako dezert jsme měli podle jejich názvu jablkový závin s vanilkovým krémem (každopádně byla to půlka jablka, přelitá krémem a posypaná kakaem) ale i tak jsem si pochutnala.



V sobotu brzy ráno jsme vyrazili na snídani která probíhala formou bufetu což naprosto zbožňuji. Když ráno přijdete a na vás čeká hromada dobrot jak slaných tak sladkých a tak se s radostí vždy přecpu.





A hned po velké snídani jsme se vydali hledat a navštívit ZOO ve Dvoře Králové která je naprosto perfektní. A i přesto, že bylo kolem 30°C, byl to perfektní den. Večer jsme zakončili parafínovým zábalem na ruce (řeknu vám perfektní věc pro ruce), poté jsme šli na odpočinek do finské sauny a poté jsme si užili aromamasáž. Tento den mě naprosto vyčerpal ale byla jsem tak příjemně unavená, že mi to ani nevadilo.








 A k večeři jsme měli typickou bramborovou polévku, poté jsme si opět mohli vybrat ze tří hlavních jídel, tentokrát jsme si dali pangase s bramborami a k tomu zeleninový salát, a protože jsme tam byli poslední večer, zakončili jsme ho míchanými drinky.




Celkově byl tento víkend skvělý a moc mě baví s mamčou takhle cestovat. Doufám že někdy zase na podobný pobyt pojedeme, bavilo mě to, líbilo se mi to a už vás nebudu zatěžovat. Hezký večer.

Vaše Katty


1 komentář:

  1. ZOO je skvelé miesto na rekreáciu. Ja osobne milujem zvieratá a ZOO :) Čo sa týka "jedálnička", naozaj lákavé jedlá koktejly i dezerty. Normálne mi je ľúto, že sa nedajú ochutnať cez notebook :)

    To najlepšie pre ženy tu :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za každý komentář
Thank you for any comments