6.19.2015

LANCOME LA VIE EST BELLE


Hezký páteční podvečer, těšíte se na víkend a už máte nějaké plány? Já zatím nic a podle počasí co hlásí si myslím že to bude takový ospalý víkend bez ničeho, takže se určitě nedostanu ani k nafocení outfitu.

Dnes jsem ale pro vás připravila takovou "recenzi" na parfém, který jsem dostala k narozeninám a jsem z něho nadšená. Jistě už ho znáte ale kdo ne, ten si alespoň bude moci osvědčit jestli je ideální pro vás nebo ne.

Parfém mě zaujal hned, jak jsem k němu přivoněla v parfumerii. Taková svěží a hlavně sladce ovocná vůně, což naprosto miluji a navíc si myslím, že se hodí na léto. Hlavou parfému je černý rybíz a hruška a v samotném srdci se objevuje květ pomerančovníku, jasmín a kosatec. Základ tvoří pačuli, ohromná vanilka a ořechy. Už jen podle toho musíte cítit tu krásu sladkosti. A hlavně vydrží dost dlouho, u tohoto parfému opravdu po X hodinách cítím stále tu příjemnou pomalu se rozpouštějící vůni. Tento parfém bych určitě doporučila těm, kteří milují sladkost a hlavně ovoce.

Samotný flakonek by měl představovat úsměv vyřezaný do skla a stuha kolem hrdla by měla představovat vlající křídla, opravdu když se do flakonku zakoukáte vidíte tu krásu, něžnost, svobodu a sílu.
Tváří této vůně se stala známá Julia Roberts.






Užijte si krásný víkend

Vaše Katty


14 komentářů:

  1. Tuhle vůni naprosto miluji! :-) Je boží!

    OdpovědětVymazat
  2. Ešte som ju neskúšala, ale asi budem musieť !:)

    http://baribircak.blogspot.sk/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Zkus nejdřív očichat v parfumerii a pokud miluješ sladké vůně, myslím si, že tě zaujme :-)

      Vymazat
  3. Jelikož miluju sladké vůně,tak jí budu muset vyzkoušet :)

    http://fabstrawberry.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ano, pro příznivce sladkých vůní je opravdu ideální, určitě zkus :-)

      Vymazat
  4. veľa ľudí túto vôňu miluje, ale mne sa teda vôbec nepáči :D pri parfumoch asi najviac platí, že každému sa páči niečo iné :)
    ľúbezná

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak v tom máš pravdu, každému se líbí něco jiného :-)

      Vymazat
  5. Odpovědi
    1. Určitě to někde zkus, buď tě zaujme, jako mě, nebo vůbec :-)

      Vymazat
  6. Mamka ho dostala od taťky na Vánoce. Viděla ho v reklamě a hned řekla, že by ho chtěla a on jí ho koupil :D a to ani nevěděla, jak voní :D ale voní moc hezky :)

    Life by Peggie

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to byla rychlá, já tedy vážně soudila podle vůně, v parfumerii jsem jen tak na ní narazila, přičichla si a hned věděla jaký dárek musím mít :-)

      Vymazat
  7. Vôňa má celkom zaujímavý obal a ako čítam, určite je i skvelá.

    To najlepšie pre ženy tu :)
    Katy :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Obal je vymyšlený zajímavě, svěže a čistě tak jako vůně :-)

      Vymazat

Děkuji Vám za každý komentář
Thank you for any comments