6.29.2015

BAG FOR ALL

Hezký den, tak se po dlouhé době ozývám. Konečně přestal trvalý déšť a já měla čas i chuť nafotit nový outfit. Tento týden určitě ještě outfit články přibudou ale příští týden se určitě budete moci těšit na report z Londýna. Ano, už tento čtvrtek odjíždím do Anglie ve vší kráse (tak doufám, že tam vždy někde najdu Wifi a pro své sledovatele na Instagramu budu moci pravidelně přispívat fotky). Také se budete moci těšit i na video a kdo ví, kolik článků z tohoto výletu během cesty vymyslím a nebojte se, ještě ve čtvrtek před odjezdem plánuji odjezdový článek.

A teď k outfitu. Konečně jsem se odvážila navléknout něco světlého. Tyto kalhoty se mi docela dlouho jen tak váleli ve skříni a tak už bylo na čase je oprášit. Oblékla jsem k nim nové basic bílé triko, kožený křivák a novou kabelku, kterou jsem ještě minulý týden ve slevách ulovila, abych měla do Londýna kabelku tak akorát na foťák, mobil, peněženku a případně deštník. A opravdu jsem vybrala dobře, vypadá skvěle a vše se mi akorát vešlo. 




Triko H&M/ Kalhoty Tally Weijl/ Křivák Reserved/ Kabelka F&F/ Boty CCC/ Hodinky Chanel

Vaše Katty

6 komentářů:

  1. Pekné fotky :)
    www.aduliksun.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat
  2. Krásná bundička:)
    V Anglii si to pořádně užij:) Snad ti výjde počasí, když tady je furt tak hnusně :(
    ...///Instantní krása//...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Snad výjde, zatím ale hlásí samé sluníčko a teplo takže doufám, že mají pravdu :-)

      Vymazat
  3. Bílé kalhoty si nemůže dovolit každý, ale Tobě opravdu sed, celý outfit působí velice svěže. Anglii si užíj <3
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To máš pravdu, i já se v nich někdy cítím hloupě :-) Jinak moc děkuji :-)

      Vymazat
  4. Biele nohavice Ti naozaj pristanú :))

    http://lifestyle-beautyblog.blogspot.sk

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za každý komentář
Thank you for any comments