3.29.2016

COLORS OF SUMMER COLLECTION


Nevím, zda si vzpomínáte, ale v listopadu jsem se nenápadně zmínila o tom, že jsem znovu fotila novou kolekci pro návrhářku Meescha P.. Každopádně fotky jsou již zveřejněny, a vypadají ač děsivě, tak i nádherně, a šaty, které jsem dostala na focení já, jsem si naprosto zamilovala.


Názvem této kolekce, jak už říká nadpis, je "Colors of summer" tedy barvy léta. A proč zrovna léta? Protože každoročně se v mém rodném městě pořádá přehlídka Made in Jablonec, kde jsou představeny samozřejmě nejrůznější modely návrhářů z okolí, ale také přenádherná bižuterie. Letošním tématem této show bylo "Čtvero roční období", a právě Pavla Michalíková, která se této akce každoročně účastní, vytvořila letní, veselou a hravou kolekci o třech modelech.

Dámské šaty jsou z příjemných lehkých materiálů, barevně zajímavé a veselé, protože k létu se hodí právě svěží barvy. Pánský model tvořila lehká neonová košile a bílé kalhoty, též z velice příjemných materiálů. Tyto krásné modely byli doplněny zábavnými šperky, nejvíce mě asi zaujali skleněné kšandy.

Naše krásné účesy vznikly opět pod šikovnými rukami Violety Stříbrné z Fantasy Salonu. A o líčení se postarala šikovná vizížistka Dana Majznerová. A samozřejmě fotky vznikly díky fotografovi Šimonu Pikousovi

Celý tento den byl příjemným zpestřením. Ačkoliv se kolekce fotila na podzim, v docela příšerné zimě někde v lesích, spravil to po akcičkový horký čaj, a všichni jsme si tento den užili.













A jak se líbí kolekce vám?

Vaše Katty


3 komentáře:

  1. fotky jsou hezké:) moc ti to sluší a ty šaty jsou docela zvláštní, ale originální!
    http://of-goldbook.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
  2. Krásné šaty, které bych sice nenosila, ale jsou krásně letní a fantasy. A nádherný editoriál! :)

    INKA blog

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za každý komentář
Thank you for any comments