2.16.2016

KÉRASTASE FONDANT ELIXIR ULTIMATE


Ve spoulupráci s e-shopem parádivka.cz jsem měla tu možnost vyzkoušet kondicionér značky Kérastase. Už samotné balení mě velice překvapilo svým jednoduchým a přesto přepychovým designem. A co se skrývalo uvnitř, to se hned dozvíte.



Vyzkoušela jsem konkrétně kondicionér Fondant Elixir Ultimate pro všechny typy vlasů. Je to v podstatě jednoduchý pomocník pro ty z vás, které by rády obohatily vlasy o lesk a dodaly jim trochu ozdravení. Já samotná jsem byla s tímto přípravkem spokojená, i když mě mrzí, že jsem tento kondicionér nemohla vyzkoušet i ve spojení s šamponem. Myslím si, že by to mělo ještě větší efekt. Každopádně díky tomuto "elixíru" jsem vyřešila docela závažný problém, a to ten, že se mi velice často a dost cuchali vlasy a špatně se mi rozčesávali, což díky používání tohoto přípravku naprosto vymizelo, a tak nemusím každé ráno nebo i celé dny plakat nad tím, jak si rvu vlasy.

Po vysušení jsem měla vlasy krásně hebké a docela i lesklé. Určitě mi to vlasy něčím obohatilo, ale hlavně jsem šťastná za to, že mi jdou o hodně lépe rozčesávat.

Tento kondicionér najdete konkrétně ZDE, ale na stránce parádivka.cz najdete i spousty dalších zázraků od této super značky. Veškeré zboží mají skladem, které vám doručí do dvou dnů, a při nákupu nad 1000kč máte dopravu zdarma. Také při proklikání této stránky můžete získat slevu 5% na nákup, stačí vyčkat až vám vyskočí samovolně okénko kam zadáte vaší emailovou adresu. 

Sečteno, podtrženo, byla jsem opravdu nadšená z toho rozčesávacího účinku, balení vypadá pěkně, vůně je příjemná a e-shop se snaží svým zákazníkům podat veškeré informace. Jediné, co by mohlo být pro některé odrazující je vyšší cena, ale znáte to, kvalita odpovídá ceně, a pokud má člověk nějaké trápení jak už s vlasy, či pletí atd. musí zkrátka přidat peníze navíc, což velice ráda udělám pro vyzkoušení dalších produktů od Kérastase. 



Máte někdo zkušenosti s touto značkou? A jak se vám zalíbila? 

Vaše Katty



11 komentářů:

  1. Vypadá dobře, chtěla bych zkusit hlavně nějaký jejich olej :)
    HAUTE BASICS urban decay giveaway

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jojo, na oleje jsem taky koukala a myslím, že brzy vyzkouším :-)

      Vymazat
  2. Značku Kerastase bych chtěla vyzkoušet už mám plné zuby drogerkových šamponů které jsou k ničemu. Mě by se tento přípravek hodil. Sice mám poslední dobou vlasy celkem zdravé ale pořád to chce zlepšovat.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Určitě vyzkoušej, zkusíš a třeba budeš ještě spokojenější :-)

      Vymazat
  3. Tak tenhle produkt mě docela zaujal :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také mě velice zaujal, a nakonec jsem byla i příjemně překvapená :-)

      Vymazat
  4. Já jsem nikdy žádný produkt od nich neměla, takže neumím porovnat, ale už jsem viděla několik recenzí a kdybych něco sháněla, určitě tuhle značku zvážím :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Také jsem již viděla několik recenzí, a zatím dobré, i když nikdo neví jaký opravdový dojem to na dotyčného mělo. Každopádně je to za zvážení, jak říkám, cena je vysoká, ale s výsledkem (tedy hlavně s tím rozčesáváním) jsem byla spokojená :-)

      Vymazat
  5. Slyšela jsem o téhle značce především dobré věci, ale ještě jsem nezkoušela:))

    sweetcitruslemonade

    OdpovědětVymazat
  6. Túto značku som už mala niekoľkokrát a mám od nich výrobky veľmi rada ! :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  7. Bohužel s toutou značkou žádné zkušenosti nemám, ale už dlouho si na ní brousím zoubky. Jak se vrátím do Čr, tak mám v plánu si pořídit nějaký balíček (šampon, kondicioner,maska,..)...

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za každý komentář
Thank you for any comments