2.08.2016

HOME DECOR WISHLIST

Home decor

Protože se mí rodiče stěhují do svého nového domu, a mě následně nechají krásný byteček v centru našeho městečka, rozhodla jsem se spustit bytovou rekonstrukci podle mých představ (i když co si budeme říkat, v rodinném domě jsem chtěla bydlet celý život, ovšem dostupnost do této vesničky jak z centra, z mé školy, nebo dokonce když jedu z Prahy, je dost obtížná. Tak snad někdy jindy).

V prvním bych chtěla zmínit, že celý byt bych chtěla dát do barev černobílé, což je podle mě ta nejjednodušší kombinace, s kterou by se později daly dále kombinovat i jiné barvy. A protože náš obývací pokoj již byl načnutý do této kombinace, a to černobílým stolem se židlemi a pár policemi, chci ho doladit úplně, jelikož černý gauč je doplněn červenými polštáři a k tomu je samozřejmě i červený stolek, police a doplňky. Proto budu na náš skoro černý gauč shánět bílé či černé polštáře všeho druhu (a nejradši ty chlupaté). Dále bílý stoleček a polici (to je to nejmenší), ale protože jsem hrozný puntičkář a za poslední dobu jsem si zamilovala minimalistické interiéry, na dekoracích si dám obzvláště záležet.

Začnu obrazem s Audrey Hepburn, ten zkrátka v mém obývacím pokoji nesmí chybět, hned nad sedačkou totiž již visí obraz s Marylin Monroe a mou druhou ikonou, která by sledovala můj domácí život, musí být Audrey.

Obří skleněná váza na stolku s čerstvě řezanými květinami je téměř nutnost.

Samozřejmě má sedačka musí obnášet nejen veliké a malé černobílé polštáře ale také jemnou deku, protože už se vidím s hrnkem černého čaje na sedačce, v měkkých polštářích, zabalená v jemné dece s knihou v ruce a vedle mě spící černou kočku (to je další věc, tedy zvíře, sháním koťátko, jinak to tu sama nepřežiji).

Hromada vonných svíček na policích, k tomu motivující obrázky, to čeká mé police. Odjakživa jsem totiž milovník svíček, stejně jako moje mamka, proto se divím, že nám ještě nikdy nechytil byt :D.

Když se přesunu do kuchyně, ta je vcelku v pořádku, jen svůj černý set nádobí musím doladit ještě černými hrníčky, ty jsem trochu opomněla a teď musím napravit. Tím mě naprosto dojala má babička, která od své svatby má ve svém skleníku vystavené nepoužitý čajový/kávový set hrníčků s podtalířky a já od malička jí říkala, že až budu velká, tak si je vezmu. Na tuto chvíli došlo právě teď, kdy mi babička s dědou nabídli, že mi své třiadvacetileté staré, černé, vystavené a nepoužívané nádobí přenechají.


To je asi zatím k mému home decoru vše, samozřejmě se chystám předělat i svůj pokoj, ale to je kapitola sama o sobě, jen mohu předejít s tím, že též bude kombinován do bílé barvy.
Jak se vám mé přání líbí? Brzy se budete moci těšit na můj "room tour"!

Vaše Katty



4 komentáře:

Děkuji Vám za každý komentář
Thank you for any comments