11.17.2015

MY MAKE-UP ROUTINE


Makeup and powder Rimmel/ Eyebrow, brushes, blush Makeup Revolution

Rozhodla jsem se po dlouhé době napsat zase něco k Beauty rubrice, a snad se do ní pustím i častěji,protože se mi začínají kupit v diáři nápady na beauty články pro vás.
Dnes jsem si pro vás připravila My make-up routine, a snad se v něčem s ostatními shodnu, nebo naopak doporučím nějaké kosmetické produkty, které jste dosud ještě nevyzkoušeli. Každopádně jsou to věci, které buď používám už delší dobu a jsem s nimi spokojená, nebo jsou nové ale jsem z nich nadšená.
A protože jsem spíše pro přirozenější nude makeup, opravdu nanáším na pleť jen to nejzákladnější plus doplním rtěnku nebo lesk a očím se vyhýbám.
Pro oči si najdu opravdu čas jen když jde o nějaké focení či ples. Nemusíte se ale bát, protože jak už jsem říkala, chystám pro vás více beauty článků, u kterých ozkouším i líčení očí.





1. MAKE-UP. Už od doby, co vstoupil na trh tento make-up od Rimmelu, používám jenom tento a žádný jiný. Když to byla hrozná novinka, a všichni o tom psali, rozhodla jsem se své dosavadní pěnové make-upy změnit za tekuté a rovnou jsem vyzkoušela tento. A nakonec ho kupuji stále. Jak už jsem psala, mám ráda přirozený make-up, takže se spokojím s nějakým méně krycím make-upem a zároveň hydratačním.
Nedávno jsem si také koupila nový kulatý štětec na make-up (F103 Stippling) od Makeup Revolution, dosud jsem používala placatý ze Sephory ale zjistila, že s těmito se mi daleko lépe pracuje.


2. EYEBROW. Asi před rokem jsem si obočí malovala nebo spíše zvýrazňovala tužkou na obočí, poté jsem na chvíli přestala, a teď jsem znovu začala. A namísto tužky, které se mi neustále lámala a nešla ani pořádně ořezat a s tupou tužkou si prostě krásné obočí nevytvoříte, jsem začala používat ,,stíny" nebo-li takovou paletku znovu od Makeup Revolution. V drogeriích a na jejich stránkách najdete dva typy, jedny light a jedny dark. Já sáhla nedávno po light a jsem naprosto spokojená.
Obočí si nejdříve pročešu, a poté postupné nanáším a tvaruji pěkné obočí, ale to mé mě dost často zlobí.

Takto vypadají barvičky Light Eyebrow shaping kit


3. POWDER. Pudr jsem se naučila používat od stejné značky, jako make-up. Nevím, tak  nějak je to pro mě přirozené, když make-up tak kamarád pudr musí být stejní. Tento matující pudr jsem si velice oblíbila, i když jedno negativum bych pro něj měla. Nevím, jestli to je mou pletí, nebo tím pudrem, ale tak jak slibují, že zmatní pleť na nějakých 12 hodin (samozřejmě nesmíme věřit všemu), mě se tedy pleť zmastí už po nějakých dvou hodinkách. Na pudr jsem se též naučila používat štětec namísto houbiček. Opět od značky Makeup revolution jsem sehnala bezvadný a vůbec mě nezklamal. Bála jsem se, jak bud pouštět chlupy což úplně nesnáším a už několikrát se mi to stalo. Nakonec se ale koupě vyplatila, a se štětcem jsem prozatím maximálně spokojená.


4. BLUSH. Nakonec nanesu tvářenku, znovu od značky Makeup revolution. K té snad nemám ani co říci, krásně drží a krásné v ní vypadáte.

5. LIPSTICKS, LIPBALM. Nakonec používám rtěnky, lesky nebo jenom balzámy na rty. Spíše jde o to, jakou zrovna mám náladu, nebo k jaké je to příležitosti. Menší sbírku již mám a stále jí rozšiřuji, ale naučila jsem se místo očí si raději malovat rty.

A jaký make-up preferujete vy? Nude nebo výrazný?

Vaše Katty




4 komentáře:

  1. Makeupy od Rimmel mám hodně ráda. A i tenhle Lasting Finish mám ve své sbírce. Já se líčím běžně spíš méně výrazně, nude oči s kočičíma linkama a rtěnky nosím v podstatě jen nenápadné.

    Maru UltimateChic

    OdpovědětVymazat
  2. Ahoj!!! krásný článek! Já používám make-up od Maybelline, stejně tak i řasenku, kterou ale používám málo. Mě se pořád střídá, že chvíli si maluju oči, pak zase víc rty. Většinou ale volím nějaké stíny buď v černé nebo v přirozené barvě a pak rtěnku nebo lesk podle nálady. Obočí celkem zanedbávám, většinou ho jenom "učešu" takovým tím kartáčkem. Nejradši mám tvářenku mám Blush up od essence, protože je celkem přirozená. Rty každý den jiné, někdy nude, někdy zase červené. A pokud nějaké večerní líčení, tak za mě určitě lila oči, protože se k hnědým vlasům krááásně hodí!!!! <3

    http://lifewithsophie.blog.cz <3

    OdpovědětVymazat
  3. Před pár dny jsem si koupila stejný pudr a jsem zvědavá, jaký bude... :)

    Ela

    OdpovědětVymazat
  4. Já také používala Rimmel pudr ale pak jsem objevila Essence transparentní Pudr. Je to ten bílý,měla jsem ještě ten sypký a teď ho preferuji spíš. Protože mě tolik nevysušuje a dobře zmatní

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za každý komentář
Thank you for any comments