10.25.2015

BLACK OR WHITE


Jacket Tally Weijl/ Shirt H&M/ Scarf H&M/ Leggings New Yorker/ Shoes Adidas/ Bag Boutique/ Sunglasses Primark

I přes to, že jsem vám v minulém článku řekla, že se v podstatě snažím oprostit od černo-bílé kombinace barev a jít do trochu barevnějších variant, přes to jsem opět upadla do typické kombinace černé a bílé. Nevadí, alespoň vám mohu představit další splnění kus z Wishlistu, a to jsou bílé botasky. Původně jsem měla představu o úplně jiných, zálusk jsem měla na kotníčkové bílé ale nakonec, když jsem v obchodě viděla tyto Adidas, za dobrou cenu, a ještě když mi seděli na noze, bez váhání jsem si je vzala a měla jsem splněno.
Po strašně dlouhé době jsme také na sebe navlíkla koženkové legíny, které mám asi tak pět let, ale nikdy jsem je pořádně nenosila, protože jsem nevěděla jak je zkombinovat, a pro dnešek jsem zjistila, že buď půjdou zpátky do skříně, nebo na můj Vinted shop, protože jsou mi dost veliké a padají mi, což nesnáším... Škoda
Pro dnešek jsem pro ně vymyslela kombinaci proužkovaného basic trika, které jsem si nesmírně oblíbila, koženkové bundy a příjemně hřejivé šály z krásného materiálu. A samozřejmě nesmí chybět mé botasky, a decentní kabelka.











17 komentářů:

  1. Kombinace dle mého gusta:) Taky se snažím odprostit od černé a bílé, ale ne vždycky se mi to daří. Hlavně teď na podzim jsem se do černé totálně zamilovala:)

    Přeju hezký den:)
    ...Instantní krása...

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já jsem do této kombinace zamilovaná celý rok, proto se zase díky podzimu, který si hraje s barvami, snažím používat jiné barvy. Ale jak říkáš, ne vždy se to daří :-)

      Vymazat
  2. veľmi pekný outfit a tie tenisky, dokonalosť :)
    Jane´s World

    OdpovědětVymazat
  3. Ta kabelka je úžasná! :0
    Přesně tenhle styl oblékání je pro mě nejlepší a nejpohodlnější. :)

    everythingononepaper.blogspot.com

    OdpovědětVymazat
  4. Veľmi ti to pristane, krásny outfit :)
    my blog : THE COLORFUL THOUGHTS

    OdpovědětVymazat
  5. Moc hezký outfit, škoda těch kožených kalhot :))

    OdpovědětVymazat
  6. Super outfit! Černá s bílou je také má nejoblíbenější kombinace :)
    The Colorful Blog

    OdpovědětVymazat
  7. ja moc ty to jednobarevne autfity nenosim,asi to proste neumim,je nosi,ale strasne se mi tento trend libi.
    www.pimpleworld.blogspot.cz

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To nevadí, je alespoň dobře, pokud se nebojíš barev a jejich kombinace :-)

      Vymazat
  8. Pěkný outfit. sekne ti to :-)
    http://verrygusto.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za každý komentář
Thank you for any comments