8.19.2015

A/W WISHLIST

Tak se vám tu hlásím s novým wishlistem, původně měl být pouze na podzim, ale vždy se mi zdá že podzim je příliš krátký a u nás většinou dost brzy začne mrznout nebo sněžit, takže jsem to vyřešila tak, že jsem ho zkombinovala na obě dvě období.



1. Grey Coat - Je to trapné, ale tento šedivý kabát vyhlížím už teď v srpnu. Ani nevím proč šedivý, tak nějak jsem si řekla, že nebudu celou zimu pouze v jednom a to černém ale oživím se i jinou barvou.

2. Gumboots - Po té, co jsem se naučila chodit v nízkých holínkách jsem se letos rozhodla i pro vysoké. Ty nejlepší by byli ale od značky Hunter, za které ale opravdu nechci dávat tolik peněz a tak už jsem si vyhlídla ty stejné, bez nápisu Hunter, za rozumnou cenu.

3. Grey scarf - K šedivému kabátu, šedivou šálu. Ne, nechci být celá jako šedá myš ale i přes to, že mám hromadu šál, skoro všechny jsou černé. Změna je život.

4. Brown coat - Tento hnědý kabátek je opravdu takový podzimní a jarní. Odlehčená, nezateplená a elegantní varianta hnědého kabátku se vždy hodí.

5. White shoes - Bílé boty jsou zlo, ano hned se zamažou, ale když se o ně dobře staráte, můžou i po pár letech vypadat dobře. svou starost chci letos dát těmto kotníčkovým bílým botaskám.

6. Red scarf - Tato šála mi připomíná Vánoce (omlouvám se těm, kteří nesnáší toto období a musí o něm číst už v srpnu, sama miluji léto a teplo ale člověk musí hold myslet dopředu). 

7. Armani jeans bag - Stále se rozhoduji, jestli si našetřit na Obag nebo tuto kabelku Armani jeans. Nakonec jsem se rozhodla pro AJ, protože mi přijde spíše zimní, kdežto Obag nechám až na další léto.

8. White shirt - Bílých košil není nikdy dost. Takovou mám vyhlídnutou už v H&M s krásnými kapsičkami. 

1 komentář:

  1. Líbí se mi ty dvě šály a ta košile/halenka :) jinak to není moc můj styl :)

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za každý komentář
Thank you for any comments