7.14.2015

WEEK IN PICTURES n.3


Hezký den, mám pro vás opět dávku fotek, které jsem nasbírala, upozorňuji, bude tu hlavně hromada jídla.





Snídaně.





A poté výborný, rychlý oběd



Od doby, co jsem ochutnala anglickou snídani jsem se rozhodla, že si jí budu dělat i v pohodlí domova





Opět jsem se utápěla ve slevách a zkoušela různé věci





Nové pantofle z F&F za super cenu, brzy se můžete těšit na "New in" článek a bot tam bude určitě hromada





Také jsem zkusila zdravé lívance z banánu a ovesných vloček





Výborný oběd, gnocchi se sýrovou omáčkou





Tak tohle byla opravdu lahůdka. Žitný chléb pomazaný lučinou a avokádem, vajíčko a avokádovo-banánový koktejl




Tak z těchto plavek mám obrovskou radost, takže už se těším na teplo, opalování a koupání

P.S. Nezapomeňte mě sledovat na INSTAGRAMU a FACEBOOKU

Vaše Katty




1 komentář:

  1. Úžasné, fotky jsou prostě perfektní! Hned jsem dostala chuť na pečené brambory, takže si nejspíš půjdu udělat amerikány. Avokádovou pomázanku jsem už párkrát dělala, ale zatím jsem ji moc nepřišla na chuť, tak snad příště už ji vychytám :)
    CHIC Adriana

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za každý komentář
Thank you for any comments