5.31.2015

COMFORTABLE

Zdravím Vás. Dnes byla opravdu krásná neděle. Dnešní slunečný (avšak i trochu chladný) den jsem strávila na chaloupce, odkud se vážou i mé velice ,,zelené" přírodní fotky. Je tu překrásné prostředí. Slyšíte jenom zpěv ptáků, jinak tu je naprosté ticho. Jako v pohádkové chaloupce.

A teď k mému ne tak veselému outfitu. Stále si říkám, jak už se musím obléknout do něčeho barevného, ale poté zjišťuji, že toho nemám tolik barevného a z 80% mám pouze černou, bílou a tmavou barvu oblečení. Budu to muset napravit a porozhlédnout se po nějakých letních barvách. Ale to až příští měsíc (momentálně šetřím co můžu na začátek července a výlet do Londýna, odkud doufám, že si přivezu skvělé kousky).

Také vám představuji své druhé nové balerínky, trochu obyčejnější ale také naprosto dokonalé. Ty jsem pro dnešek doplnila kalhotami (které už znáte), tmavě modrou halenkou, koženkovou bundou a černobílou kabelkou (kterou jsem dostala od přítele minulý rok k svátku). 






Bunda Tally Weijl/ Halenka H&M/ Kalhoty H&M/ Baleríny CCC/ Kabelka CCC
Máte také takové odpočinkové místo někde v přírodě? 
Vaše Katty

10 komentářů:

  1. lovely post :)

    http://itsmetijana.blogspot.com/

    OdpovědětVymazat
  2. Krásný, moc ti to sluší :-) tyhle balerínky jsem měla taky, úplně jsem je milovala a potom se mi rozlepily :-(

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji :-) Taky je miluji. Doufám, že mě chvilku vydrží i když popravdě jsem zvyklá na to, že se mi vždy baleríny rozlepí, prasknou nebo tak něco... :-(

      Vymazat
  3. Odpovědi
    1. Je nejlepší, to máš pravdu, ale už prostě musím do trochu barevnějšího :-)

      Vymazat
  4. moc hezký outfit a černou se prostě nikdy nic nezkazí :)

    OdpovědětVymazat
  5. Černá klasika je fajn a máš moc pěkný vlasy. V Londýně se ti bude určitě líbit, je to tam skvělý a nákupy super. :)

    http://dashasoliman.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Moc děkuji :-) Já se už moc těším, věřím že to tam bude skvělé jak všichni říkají :-)

      Vymazat

Děkuji Vám za každý komentář
Thank you for any comments