10.05.2014

Blogerka roku 2014

Jistě již spousty z Vás zná tuto soutěž, a pokud jste pečlivý blogerky nebo i blogeři, svůj milovaný blog jste již také nominovali. I já jsem se letos přihlásila pod kategorii Objev roku. Zkusím své štěstí, buď se mi to povede nebo ne. Samozřejmě bych byla ráda kdyby se mi můj pokus podařil. Proto se teď trochu propaguji a poprosím vás o každý hlas který mi dáte.
Navíc pokud hlasujete, můžete mít také štěstí protože stránka poté bude losovat deset hlasujících kteří získají pozvání na finálový večer.
Pokud se vám tedy můj blog a rádi byste mi pomohli, hlasujte

Moc vám děkuji !!



1 komentář:

  1. Ahoj, ráda bych tě pozvala na můj blog, ke kterému jsem se nově vrátila. Jinak tě už delší čas sleduji, můžeš oplatit pokud budeš chtít ;) Děkuji :)
    http://lucieruzickova.blogspot.cz/

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za každý komentář
Thank you for any comments