8.27.2014

Random photo #8




Konečně mám další dávku zdraví pro mé vlasy. Znáte Brazilský keratin. Už jednu recenzi jsem na tyto produkty psala ale myslím si že napíšu ještě jednu, novou, lepší.


Já vím, není to nic moc, ale bříško se mi konečně tvaruje


Opět jsem si dala dávku vitamínů ve fruitisimu, tentokrát pod názvem ,,Těžkej den" se složením jablka, mrkve, limetky a zázvoru

S mamčou a mým přítelem jsme byli na houbách, přinesli jsme pět hub ale za to spousty borůvek


Nudila jsem se ale chtěla jsem se vyfotit s novým trikem z C&A, brzy se těšte na outfit post

A ještě jedna fotka s novým trikem



Moje maličkost s červenou pusou


Já ten hrnek miluji plus odpolední sušenka oreo


Láska moje uvařila večeří, konkrétně zelenino masovou směs s tortilama. Miluji ho



Banánový nektar



Vím že bych neměla sladké ale děda upekl ten nejlepší marmeládo-povidlo-tvarohový koláč



Už zase začínám pít raní kávu, ačkoliv nechci musím



Rychlá a zdravá večeře po práci

Můžete mě sledovat na Instagramu


Děkuji za každý komentář




1 komentář:

  1. Juu ten koláčik vyzerá božsky!!! :) Ešte že mám práve po obede, inak by som utekala vykutrať nejakú sladkosť :)) A brazílsky keratín je skvelá vec, odporúčam každému s času na čas takúto mega ozdravnú kúru :)

    LIPSTICKS JUNGLE

    OdpovědětVymazat

Děkuji Vám za každý komentář
Thank you for any comments