8.02.2014

Everyone has a dream


Příjemný den vám přeji, dnes mám pro vás takový neobvyklý a trochu i osobní článek. Protože v posledních dvou týdnech jsem měla tu možnost stát znovu před objektivem v rukách šikovných fotografů, podělím se s vámi o výsledné fotky a možná vám k tomu napíšu i takový osobní příběh, takže kdo nerad čte nějaké deníky jiných tak text přeskočte (samozřejmě budu ráda když si to přečtete).

Jedna z mých vysněných prací je práce modelky ale bohužel sama vím že to není to nejlehčí. Od svých patnácti let jsem se sebou začala konečně pracovat a to díky tomu, že jsem nastoupila na školu kde jsem se naučila chodit na vysokých podpatcích po mole ale i na ulici. Díky různým školním přehlídkám si mě všimla jedna ze scoutek (nebudu uvádět jméno), a pomohla mi nebo se spíše snažila mě dostat do modelingových agentur, bohužel bez výsledku. V té době jsem byla ještě o něco hubenější než jsem teď, ale stále to nestačilo pro roli vychrtlé modelky, zkrátka mám velké boky které už dolů nedám. Navštívila jsem tedy tři modelingové agentury (nebudu uvádět názvy), kde jsem odešla se slzami v očích s tím že jsem tlustá. Věřte nebo ne, dlouho mě to trápilo a chtěla jsem přejít na dietu a tvrdý režim bez sladkého, abych se dostala tam kam jsem chtěla, doma to ovšem neschvalovali a snad se jim ani nedivím. Po nějaké době jsem to vzdala s tím, že si sen nesplním a dostala jsem se z deprese ,,jsi tlusťoch, jdi se zahrabat". 
Přešlo mě to, normálně jsem jedla, na pár focení jsem byla protože díky agenturám, kde si mě zkoušeli, jsem se naučila mít správný výraz a postoje. Dál jsem předváděla pro školu a bylo mi dobře.
Proč najednou píšu v minulém čase? Je to zpátky. Opět mě to nějak popadlo i přes to, že už jsem na to určitě moc stará, ale chci to zkusit znovu i když vím že zkrátka nemám úplně přesné míry. Obávám se spíše toho, až opět odejdu s tím že mě zase nechtějí a to i přes to, že se snažím pro to něco dělat a nevychází mi to.

Jaký máte na tohle názor vy? Musí být modelka to nejhubenější stvoření na světě? Rádi by jste na mole také viděli normální holky?

Ale teď zpět k novým fotkám, moc bych chtěla poděkovat fotografům, kteří vykouzlili takové fotky a snad i vám se budou líbit.












Také máte svůj sen?

Děkuji za každý komentář

Instagram / ASK 





9 komentářů:

  1. Jsi krásná :) Určitě si jdi za svým snem a nevdávej to :))

    OdpovědětVymazat
  2. máš moc hezké fotky a krásný obličej :)

    OdpovědětVymazat
  3. opravdu ti to moc sluší :) hodně štěstí!

    OdpovědětVymazat
  4. Katty, znám tě osobně a nikdy bych si o tobě nepomyslela, že jsi tlusťoch. Vlastně přemýšlím nad tím, jestli máš v těle vůbec nějaké procento tuku :-D
    Osobně si myslím, že jsi skvělá modelka a ještě lepší fotomodelka :-) já ti moc fandim
    Sny samozřejmě taky mám, ale k takovému jako je ten tvůj bych se asi jen tak nedostala :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji ti, ale nějaké to procento tuku v sobě mám a někde až moc :D Moc moc ti děkuji :-)

      Vymazat

Děkuji Vám za každý komentář
Thank you for any comments